Naručivanje i reklamacija

Naručivanje
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.

Cijene su izražene u konvertibilnim markama (KM) i u njih je uključen PDV.

Kupac dodatno ima mogućnost prikaza cijena u američkim dolarima (USD) ili u eurima (EUR). Narudžba se započinje klikom na određeni proizvod te njegovim spremanjem u korpu.

Proizvod se smatra naručenim u trenutku kada kupac odabere i potvrdi način plaćanja.

Reklamacije
Klub knjige se obavezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.FIRMA.ba. Slika koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

U slučaju tehničke neispravnosti audiozapisa koji su pohranjeni na prijenosniku zvuka Klub knjige preuzima potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan prijenosnik zvuka nakon čega će Klub knjige u roku od 3 (tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve nadoknade. U slučaju navedenog, kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.

Klub knjige nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje su u domenu dostavljača (preduzeća koje dostavlja proizvode).

Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti preuzimanje zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru trgovca, trgovac se obavezuje poslati elektronsku poštu s novom mogućnošću za preuzimanje, za što kupac ne snosi nikakve troškove.

U slučaju da kupac ni tada ne može preuzeti proizvod, a što je uzrokovano tehničkim problemima na serveru trgovca, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavca koja će ponuditi odgovarajuće rješenje koje neće sadržavati nikakvu naknadu i dodatne troškove za kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji.

U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za trgovca, već ih je uzrokovao kupac, operater ili treća osoba, trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade. Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti proizvod, a nakon toga više neće moći, bez obzira na to što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U takvom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.

Armije RBiH 2, 72000 Zenica Bosna i Hercegovina +387 32 462 642 vrijeme@ikvrijeme.ba